Skip to main content

राम्रा लाई कि हाम्रालाई भोट ?



अहिले निकै चलन चल्तीको चुनावी नारा बनेको छ हाम्रालाई होइन राम्रालाई भोट दिऔं । नारा आफैंमा सारै सुन्दर छ तर नेताहरुको भिडमा साच्चै नै राम्रा नेता छान्नु कम्ता गाह्रो छैन । २०४६ साल पछि भएका विभिन्न चुनावहरुमा हामीले धेरै नेता छान्यौं । कहिले आफ्नो राजनैतिक आस्थाका आधारमा हाम्रा मान्छेलाई छान्यौं त कहिले मन परेका र आशलाग्दा राम्रा उम्मेद्वारलाई विजयी बनाउन सघायौं । कहिले कुनै पनि नेता मन नपरेर विरक्त लागेर कसैलाई भोट नहाली नेता छान्ने जिम्मा अरुलाई नै दियौं । चुनाव पछि राम्राले पनि गर्छु भनेका काम गरेनन् हाम्राले पनि गरेनन् । गरे त आफ्नै नातागोता इष्टमित्रका लागि गरे अनि आफ्नै लागि गरे । कति नेताले त मौकै पनि पाएनन् । अनि उनीहरुले केहि गरेनन् भनेर हामी पहिले पहिले चिया पसलमा र आजकल फेसबुक र ट्विटरका भित्ताहरुमा गाली लेख्न थाल्यौं, उपहास गर्न थाल्यौं । कहिले कसैलाई उखान टुक्का मात्रै भन्न जानेको छ भनेका छौं त कसैले सामान्य नागरिकले सोधेका प्रश्नको जवाफ समेत नदिई झर्किन जानेको छ भनि खिल्ली उडाएका छौं । कसैलाई आफ्ना सन्तान मोहले ढपक्कै ढाकेर जोसँग पनि तालमेल गरेको छ भनेका छौं त कसैले आफ्नो नागरिकता बनाएर पिताको बनाईदिएको भनेर घोचपेच गरेका छौं । यस्तै यस्तै नानाथरिका आरोप प्रत्यारोप र गाली गलौजमा आफ्नो समय र श्रम फालेका छौं । अहिले पनि कसैले अबको प्रधानमन्त्रि मै हुँ भनि भोट मागेका छन् त कोही अब दुई तिहाइ मत ल्याएर देश चलाउने हामी नै हो भनेका छन् । विकासका लागि म अनि हाम्रो पार्टी नै चाहिन्छ अरु त सबै भ्रष्ट हुन् भनेर घरदैलो र मिडियाबाजी गर्ने पनि प्रशस्तै भेटिन्छन् ।
यो लेख पढ्न सक्ने तपाईँ हामी भनेको देशको शिक्षित व्यक्तित्व हौं जसले आफ्नो हैसियत र क्षमता अनुसार अध्ययन र उद्यम गरेका छौं । हुन त हाम्रो देशको साक्षरतामा त पनि उल्लेख्य सुधार भएको छ । २०४६ साल अघि ४० प्रतिशत भन्दा कम साक्षरताको अवस्थाबाट अहिले झण्डै ६६ प्रतिशत (२०६८ साल) पुगिसक्यो । हामी शिक्षित त भयौं तर अझै पर्याप्त सचेत हुन सकेका छैनौं । सचेत नभएकाहरुलाई सजग गराउन सकेका छैनौं ।
मेरो घर गोरखा २ नं. निर्वाचन क्षेत्र । आगामी निर्वाचनको एक हटस्पट । त्यहा पनि राम्रालाई छान्ने कि हाम्रालाई छान्ने ? यो राम्रो कि त्यो राम्रो ? भन्नेमै अन्यौल छ । एकातिर नेकपा एमालेसँग गठबन्धन गरी उम्मेदवार बनेका माओवादी केन्द्रका उपाध्यक्ष नारायणकाजी श्रेष्ठ छन् त अर्काैतिर नेपाली काँग्रेसको समर्थनमा पूर्व प्रधानमन्त्रि डा. बाबुराम भट्टराई छन् । वास्तवमा दुबै उम्मेदवार व्यक्तित्वका हिसाबले अब्बल छन् राम्रा छन् । एउटाले जित्दा संसदमा  अर्को नेताको अनुपस्थितिको खल्लोपना महसुस हुने चिन्तन राष्ट्रियस्तरका बौद्धिक जमातबाट पनि गरेको देखिन्छ ।  पछिल्लो समयमा यी दुबै नेताहरु क्षेत्रगत विकासमा कम र आफ्नो व्यक्तिगत राजनैतिक स्वार्थमा बढि केन्द्रित भएकोले विकासको अनुभूति गर्न नपाएको गोरखावासीहरुको गुनासो पनि सुनिन्छ ।
वास्तवमा गोरखाका जनतालाई अहिले कुनै जादु चाहिएको नै छैन । गोरखा अनि बाबुराम कि नारायणकाजी भनेको त प्रतिकात्मक मात्र हुन् अन्य जिल्लाको अवस्था पनि यो भन्दा भिन्न पक्कै छैन । यहाँ नेताले भ्रष्टचार नगरिदिए अनि विकासका योजनाहरुलाई इमान्दारी नेतृत्व दिए पुग्छ । विकासका बजेट त खर्च  हुन नसकि हरेक बर्ष फ्रिज भएर गएकाछन् । खर्च भएका धेरै कामहरु कम गुणस्तरीय बनेकाछन् । त्यसैले विकासका लागि बाबुराम वा नारायणकाजी नै चाहिन्छ र ?
यहिँ नेर हो हामी सचेत नागरिकले आफ्नो जिम्मेवारी निभाउनु पर्ने  किनकि छिमेकी राष्ट्रहरु संसारकै बलियो अर्थतन्त्र बनाउने होडमा कुद्न थाल्दा पनि हामी चैं अझैं पनि सामान्य जिवनयापनको लागि संघर्षरत छौं । चुनाव त्यस्तो मौका हो जहाँ हामीले नेता चुन्ने हो र नेताले आफ्नो बुद्धि, विवेक, क्षमता अनि नियतले विकासको साथै आगामी ४ बर्षसम्म हाम्रो आस्था, आशा र भरोसाको नेतृत्व गर्ने हो । हाम्रा नेताहरुले बाटो बिराए भने उनीहरुलाई झक्झकाउने कर्तव्य पनि हाम्रै हो । जनताले भनेको नसुन्ने अनि आफैले प्रतिवद्धता गरेका वाचाहरु पुरा नगर्ने नेतालाई पटक पटक मौका दिइरहन्छौं भने चाहिँ गल्ति हाम्रै हो ।
हामी सोझा भएका वा बेमतलबी भएका जनतालाई जबसम्म झुलाउन, भुलाउन, झुक्याउन पाइन्छ तबसम्म नेताहरु हामीलाई राज गरिरहन्छन् । तर के हामी विवेकशुन्य प्राणी हौ? हाम्रो आफ्नो मूल्याङ्कन क्षमता छैन ? खराब आचरण र नियत भएकालाई चुनेर गल्ती हामी आफैं गर्ने अनि दोष पनि उनीहरुलाई नै ? के भनेर भोट मागेको अनि अहिले त्यो किन पुरा नगरेको भनेर हामीले कहिल्यै सोध्याँै ? बरु “ह्या म एउटाले भनेर के हुन्छ र?” भनेर हामी धेरै पटक र धेरै जना चुप लाग्यौं अथवा भनौं जिम्मेवारीबाट पन्छियौं । भोट दिदैंमा वा नेता चुन्दैमा हाम्रो जिम्मेवारी सकिदैन । भोट दिएपछि त बल्ल हाम्रो जिम्मेवारी शुरु हुन्छ, त्यसैले त भोट गर्नलाई पनि बालिग हुनुपरेको, १८ बर्ष पुग्नु परेको, जति बेला हामी आफैं आफ्ना भलाई सोच्न सक्ने भएका हुन्छौं ।
विभिन्न देश घुमें, विभिन्न देशका मान्छेहरुसँग घुलमिल भएँ जहाँ गए पनि एउटा प्रश्न त सोधिहाल्छन् “ह्वेर आर यु फ्रम अथवा कहाँबाट आएको” । यो प्रश्नको उत्तरले नै हामीलाई अन्र्तराष्ट्रिय जगतमा हाम्रो आफ्नो स्थान बनाइदिन्छ । देशको प्रगति र अवस्थाले हाम्रो आफ्नो स्वाभिमानमा स्थापित हुन अहम् भूमिका खेल्दछ । देशको अवस्थाबाट विरक्तिएर हामी मध्ये सक्नेले देश छाडेर विदेश बसौंला/सरौंला तर कहिलेसम्म ? अनि “ह्वेर आर यु फ्रम”लाई के गर्ने त्यसैले देशको समृद्धिमा नै हाम्रो भलाई छ चाहे स्वदेशमा रहौं या विदेशमा, जसका लागि हामीले आफ्नो राजनैतिक आस्था भन्दा माथि रहेर यसपटक आफ्नो विवेक प्रयोग गरी असल नेतृत्व चयन गर्नुपरेको छ ।
अन्त्यमा, विज्ञानमा दुई किसिमको गल्ति हुन्छन् । सहिलाई गलत मान्नु टाइप वान इरर (पहिलो किसिमको गल्ति) हो । केहि राम्रा खुबी र नियतभएका नेताहरु यसैको शिकार भएका छन् । तर गलतलाई सहि मान्नु टाइप टु इरर (दोश्रो किसिमको गल्ती) हो जसको परिणाम भयङ्कर हुन सक्छ । सायद अहिलेसम्म हामीबाट भएको गल्ती पनि यहि नै हो । हामीले गलत र खराब आचरणका नेतालाई नै पटक पटक विजयी गरायौं । अब टाइप टु इरर नहोस् भनेर हामीले सोच्ने बेला आएकोछ । असल नेतृत्व चयन गरौं र निरन्तर खबरदारी गरिरहौं अनि समृद्धिको श्रेय पनि आफैं नै लिऔं ।

जय देश जय नेपाल ।

Comments

Popular posts from this blog

How to write correctly in Roman Nepali?

I have read many posts and conversations in roman nepali script in Facebook and other social networks. Writing in facebook, twitter, linkedin, google+, and other social media is generally informal. These communications need to be understandable to all whether it is written in english, नेपाली or roman nepali or any other informal and slang languages! However, writing in roman nepali script has some rules. Here I have presented some as well. For example: " मेरो नाम सन्तोष अधिकारी हो । मेरो जागिर काठमाडौंमा छ । मलाई घुमघाम गर्न रमाईलो लाग्छ । "लाई यसरी लेखिन्छ : mero naam santosh adhikari ho. mero jagir kathmanduma chha. malaee ghumgham garna ramaeelo lagchha. Here is the chart which may guide you to write in roman nepali For further details plese leave message!

नेपाल कृषि प्रधान देश वा कृषक प्रधान ?

हरेक बर्ष असार श्रावण महिनामा जब धान रोपाईँको बेला हुन्छ तब धान रोपाईको अवस्थालाई आधार बनाई नेपालको अर्थतन्त्रको आकार अनुमान गरिन्छ । विगत १५ वर्षको आर्थिक सर्वेक्षण अनुसार कुल राष्ट्रिय गार्हस्थ्य उत्पादनमा कृषि क्षेत्रले करिब एक तिहाई भन्दा बढि योगदान दिदै आएको देखिन्छ । त्यसैगरी , धानबाली एक्लैले कृषि क्षेत्रको गार्हस्थ्य उत्पादनमध्ये करिब २० प्रतिशत हिस्सा ओगट्दै आएको छ । त्यसैले धान रोपाईँको क्षेत्रफल र उत्पादकत्व राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा महत्वपूर्ण छ । धान लगायत विभिन्न बाली , तरकारी , फलफूल , माछा , मासु , दुध र अण्डा आदिको उत्पादनले कुल राष्ट्रिय गार्हस्थ उत्पादनमा सबै भन्दा धेरै योगदान गर्ने भएकोले नेपाललाई कृषि प्रधान देशको रुपमा परिभाषित गरिदैं आएको छ । एक तिहाई भन्दा धेरै योगदान दिने , ७० प्रतिशत भन्दा बढि कृषक घरधुरी भएको र दुई तिहाई भन्दा धेरै रोजगारी दिलाउने भएकोले सरकारका नीति तथा कार्यक्रमहरुमा कृषि क्षेत्रलाई प्राथमिकता दिइएको पाइन्छ । नेपालको संस्थागत र योजनाबद्ध विकास २०१३ सालदेखि पहिलो पञ्चबर्षिय योजना मार्फत शुरु भएको अवस्थामा पनि कृषि क्षेत्रलाई प्राथमिकताको ...

Youth in Agriculture in Nepal

Youth in agriculture in Nepal: Definition and significance There is no single definition to define youth that can satisfy all globally. It may vary along with the country and many times with programs and policies. However, people in their youth stage seem relatively more fresh in appearance and vigor. Oxford Dictionary has defined the period between childhood and adult is youths. It also spells: Youths are the people at the age of young. Various national and international organizations have defined young people or youth stage differently. United Nations Organizations usually refer the people between 15-24 years old are young in many of its statistics. However, some special projects have defined youths differently. Here is the attachment. Source: UN4Youth-  http://www.un.org/esa/socdev/documents/youth/fact-sheets/youth-definition.pdf Similarly, the Government of Nepal recognizes its citizen through the certificate of citizenship on the basis of ACT. S/He can request for ...